close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

השכרת מקרן לאירוע עסקי

מערכת שורשכו תמוז, תשעד24/07/2014

צריכים מקרן לאירוע ולא מעוניינים לרכוש אחד? אולי תשכרו?

תגיות:
צילום: יח"צ החברה
ארגון אירועים עסקיים כיום הוא אינו מטלה פשוטה, אלא כזו שמצריכה ארגון, מקוריות והרבה רצון לחדש ולהפתיע. כאשר מדברים על השכרת מקרן לאירוע עסקי, מדברים בעצם על היכולת לשלב אטרקציות מיוחדות באירוע הבא שלכם. מה שימושיהם של המקרנים? יש לא מעט מקרנים למצגות פרטיות, קריוקי, מסיבות רווקים ואפילו כנסים כאלה ואחרים. השכרת המקרנים והמסכים לאירועים חשובה ביותר ומכאן שמדברים על אירועים עסקיים שעליהם לא ניתן לוותר. כיצד מתרחשים הדברים? היכן ניתן לאתר חברת השכרה לשירותים הללו? כל המידע והתשובות במאמר הבא.

למצוא את הדבר הנכון- מקרנים עסקיים

חברות המשכירות מקרנים מיועדות להשלמת האירוע על הצד הטוב ביותר. בפרט כאשר מדברים על אירועים עסקיים אשר מעוניינים להעביר את המסר הנכון. אנשים יעידו כי מקרנים עסקיים מעבירים לא מעט מידעים. הם מעבירים את המסר אודות בית העסק, את המוצר החדש ובמסגרת השקה ניתן בהחלט להעצים את המדור העסקי או את המוצר החדש ולעשות לו "הכרות" עם כל השאר. מה ראוי לשאול לפני שרוכשים מקרן? השאלה הראשונה היא מה ייכלל בעסקה הסופית? האם מדברים על מסך מקרן או רק מקרן.

כיצד ניתן להיזהר מרכישות שאינן מתאימות?
קודם כל מדברים על רכישת מוצרים זולים יתר על המידה. אם במחיר הממוצע מדובר בעלות זולה מדי, ראוי להבין כי משהו איננו תקין. אחר כך ממשיכים לדבר על המקרן ועוצמתו. חשוב לדרוש עוצמת הארה גדולה יתר על המידה. לדרוש עלות כוללת מע"מ. כמו כן מדברים על השכרת מקרן כולל הובלה ואיסוף לרבות כבלי סאונד, תמונה או תוספות. האם תדרשו להוסיף כסף? זהו גם דבר שתדרשו לקחת בחשבון. חשוב לברור חברות רציניות. אתרי אינטרנט יספקו את כל הפתרונות בשוק הפתוח. חשוב להתרשם מהשירות והמוניטין של החברה לרבות קו טלפון אשר יכול להעיד על כל השאר.

מידע כללי- להשכיר את המקרן
1. האם הוא מתאים למטרה העסקית? כמה אנשים יש בחדר אחד? האם מדובר על הקרנה במקום פתוח או סגור?
2. מה כוללת העלות? האם זה כולל גם הרכבה, פירוק ואיסוף? שהרי אם תדרשו לעשות זאת באופן עצמאי המחיר יעלה אחרת.
3. האם דרשו לתת תוספת בתשלום? מה אופי השירות מעבר לקו טלפון? יש אנשים אשר יעידו כי מעבר לשיחה הדברים משתבשים וההבטחות הופכות כמו כתובות על הקרח.
4. כמה אנשים כבר השתמשו בשירותיו של המקרן? האם הוא מתלווה לעוד חלקים שחשוב להשכיר אותם?
5. היכן ראוי לרכוש? הרכישה ממותגים מאז ומתמיד הייתה בעלת שם ואפילו אחריות כזו או אחרת בזמן אמת. כאן תדרשו לרכוש מוצר אשר תוכלו תמיד להשיג לו אחריות רכישה. כך למעשה תסירו את הדאגה ותוכלו להשיג את כל התשובות בדרך להפקת האירוע או השקת המוצר החדש- זה המועבר או אמור להיות מועבר באמצעות המקרן שתרחשו.
הוסף תגובה
צילום: יח"צ החברה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה